Voip telefonie

Slider

Voip telefonie

Per september 2019 stopt KPN met de dienst ISDN telefonie. Dit houdt in dat iedereen die nog gebruik maakt van ISDN vanaf dat moment niet meer kan bellen of gebeld worden. Wij helpen u in dit proces door uw huidige telefonie over te zetten naar VoiP telefonie. VoiP telefonie is bellen over uw internet verbinding met onbeperkte mogelijkheden en veel voordeligere tarieven.

Onze voordelige VoiP pakketten

 

Voip Basic Voip ZZP Voip MKB
Telefoonaansluiting 1 3 10
Telefoonnummers 1 2 2
Voicemail to email ja ja ja
Fax to email ja ja ja
Fallback to mobiel ja ja ja
Onderling bellen gratis gratis gratis
Functiepakket ja ja
24/7 monitoring ja ja
Toestelaansluiting (uitbreiding) ja ja
Voordelige beltarieven ja ja ja
Abonnement per maand € 7,50 € 25,00 € 50,00
Optioneel: extra telefoonaansluiting € 7,50 € 5,00
Eenmalige kosten € 50,00 € 50,00 € 500,00
Veel inkomende oproepen te verwerken? Gebruik een wachtrij en klanten worden netjes opgevangen in deze wachtrij.

lees meer

Wachtrijen »
De bellers kunnen zelf een keuze maken om bij de juiste medewerker of afdeling terecht te komen.

lees meer

Keuzemenu »
Blind of met aankondiging doorverbinden naar interne en externe nummers.

lees meer

Doorverbinden »
Met schakelaars is het mogelijk een bepaalde acties uit te voeren. Bijvoorbeeld de eerder gesloten melding te activeren of de voicemail aan te zetten. Of doorschakelen naar 06?

lees meer

Schakelaars »
Automatisch het inkomende gesprek naar de juiste afdeling of medewerker doorzetten.

lees meer

Gespreksroutering »
Wil je doorschakelen naar een ander telefoonnummer, bijvoorbeeld een mobiel nummer of doorschakelen naar de voicemail?

lees meer

Doorschakelen »
De meldteksten kunnen eenvoudig zelf worden ingesproken, ook het aanpassen is een fluitje van een cent. Alle meldteksten op één plek. Professioneel inspreken ook mogelijk

lees meer

Meldteksten »
Met de tijdschema’s bepaal je zelf wanneer je bereikbaar bent, er doorgeschakelt moet worden of de voicemail geactiveerd moet worden.

lees meer

Tijdschema »
Een vakantiemelding voor de zomervakantie of kerstvakantie afspelen? Dit is mogelijk en kan vooraf ingesteld worden.

lees meer

Vakantiemelding »
Collega al weer beschikbaar? Met de statusinformatie hou je bij we er bereikbaar en in gesprek zijn. Met BLF knoppen is het zichtbaar in één oogopslag.

lees meer

Statusinformatie »
Geen fysieke VoIP telefoontoestellen, maar via een app op een computer of smartphone? Of een combinatie van vaste toestellen en een applicatie?

lees meer

softphones »
Gesprekken aannemen van collega’s, binnen afdelingen of andere telefoontoestellen is mogelijk met de juiste rechten.

lees meer

Pickup groepen »
Gesprekken kunnen worden opgenomen en zijn naderhand te beluisteren, ideaal voor trainingsdoeleinden.

lees meer

Gespreksopname »
Precies zien wie er allemaal hebben gebeld of zijn gebeld en op welk tijdstip? Via de rapportages eenvoudig is dit eenvoudig te achterhalen.

lees meer

Rapportages »
Met meerdere mensen (of externe organisaties) tegelijkertijd bellen? Dit is mogelijk door middel van een vergaderbox.

lees meer

Vergaderboxen »
Ontvang je nog faxen? Maak dan gebruik van onze fax2mail oplossing. Inkomende faxen worden verstuurd naar een opgegeven e-mailadres. Zo heb je geen faxapparaat meer nodig

lees meer

Fax naar e-mail »
Meerdere toestellen laten rinkelen en een boodschap afspelen kan door de intercom functie. Kan zeer handig zijn bij calamiteiten.

Lees Meer

Intercom/paging »
Een bedrijfstelefoonboek voor alle contactpersonen en/of organisaties.

Lees Meer

Bedrijfstelefoonboek »
Via een sneltoets of muisklik snel kunnen bellen.

 Lees Meer

Click2call »
De medewerkers kunnen indien gewenst zelf inloggen op een telefoontoestel. Met name geschikt voor kantoren met flexplekken en thuiswerkers.

Lees Meer

Hotdesking »
Met een medewerker tijdens een gesprek live meeluisteren en/of influisteren. Kan handig zijn voor trainingsdoeleinden.

lees meer

Intercom/paging »
Als er een voicemailbericht is ingesproken door de beller, kan deze eventueel als bijlage verstuurd worden naar een e-mailadres.

lees meer

Voicemail naar e-mail »
Oproepen parkeren, zodat een andere afdeling deze aan kan nemen.

lees meer

Oproepen parkeren »
Snel een telefoonnummer bellen? Dat kan door gebruik te maken van snelkiesnummers. In plaats van het hele nummer te draaien kies je een makkelijk te onthouden getal

lees meer

Snelkiesnummers »
Eigen wachtmuziek is mogelijk. Dit kan per wachtrij ingesteld worden. Dit kunnen ook meerdere fragmenten zijn.

lees meer

Wachtmuziek »
Door gebruik te maken van Twinning koppel je twee toestellen aan één intern nummer. Zo ben je beschikbaar met verschillende devices, bijvoorbeeld vast en softphone.

lees meer

Twinning »
Bij binnenkomst krijgt de beller te horen ‘Welkom bij uw bedrijf’ U wordt doorverbonden met een beschikbare medewerker. Dit fragment kun je eenvoudig zelf of laten inspreken.

lees meer

Begroetingen »
Internet of stroomstoring? Wanneer de telefoontoestellen offline zijn worden de gesprekken bijvoorbeeld op je mobiele telefoon afgeleverd.

lees meer

Fallback »
Bepaalde bellers blokkeren? Of een geluidsfragment af laten spelen als deze bellen? Dit is mogelijk met de Caller ID Filters.

lees meer

Caller id filters »
Met de CRM koppeling is het mogelijk om het telefoonnummer van de beller te laten openen in het CRM pakket.

Crm koppeling »
10Telecom is volop in ontwikkeling, houd deze pagina goed in de gaten voor nieuwe functionaliteiten. Toch behoefte aan specifieke functionaliteiten, laat het ons weten!

More coming soon… »

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH